סידור חדר עבודה

עוד לפני הקורונה פינות עבודה ביתיות הפכו להיות מחסן מסמכים שלא יודעים איך לנהל אותו נכון. בסידור חדר או פינת עבודה אנחנו נעבור יחד אתכם על ארגון נכון של המסמכים שלכם, נבין את השיטה לשמירה לאורך זמן, נייצר מרחב חדש שבו אפשר למצוא כל מסמך שיידרש וגם נדע איך לשמר את זה עבור מסמכים חדשים שיגיעו בעתיד. מרחב העבודה הביתי שלכם חייב להיות נעים לשימוש וידידותי למשתמש, והמשתמש הזה הוא אתם!

סביבת עבודה נעימה


תחום עיצוב ותכנון משרדים נמצא במגמת עלייה ויש לו ביקוש אדיר בענף, הבינו מזמן שסביבת העבודה שלנו משפיעה באופן ישיר על יכולות הריכוז שלנו לאורך היום, על התפוקה והפרודוקטיביות שלנו לאורך שעות העבודה, על הרצון והמצב שלנו לעבוד ביום יום. בגלל הקורונה (או בזכות? באיזה צד אתם?) הרבה אנשים עברו לעבוד מהבית, אך הבית שלהם לא תוכנן לכך מראש, והם מצאו את עצמכם בפינת עבודה מאולתרת שהפכה להיות חלק מהסלון, מהמטבח או מחדר המשחקים (והחמור ביותר- חלק מחדר השינה!). אני לא באה לשנות סדרי עולם, לשבור קירות, להוציא אלפי שקלים על תכנון הבית מחדש, מה גם שאם אתם גרים בשכירות זו בכלל לא אופציה. אבל מה שאני כן מאמינה בו הוא שאפשר לייצר לכם מרחב זמין ונעים עם ארגון נכון של סביבת העבודה הביתית שלכם.

בעיות נפוצות


השולחן החדש שמונח בסלון, שזהה אגב לאופציה של שולחן עבודה בחדר עבודה, הפכו להיות "מגש" להנחת המסמכים שלכם- דואר שאתם מקבלים, הציור של הילד מהגן, ההזמנה לחתונה של ההיא והקבלה מהסופר. גם הזיכוי לזארה משתחל לו לשם לעיתים. ולמה? כי אתם לא יודעים שיש שיטה לעשות את זה נכון. ביום ארגון אחד אפשר להתעמת עם כל הדפים המפוזרים האלה שאין להם מקום, לייצר עבורם "כתובת" חדשה בחדר העבודה ולפנות ולשחרר את העומס שהצטבר סביב המחשב שלכם. בפעם הבאה שתעבדו מהמחשב יהיה לכם כיף לשבת מולו, לא תהיה לכם ערימת דפים (שקצת נטרבו מהקפה של הבוקר) שלא קשורים אחד לשני שחוסמת לכם את המקום להניח כוס קפה. אה, ואם כבר כוס קפה, אז בסוף היום אין שום סיבה שהיא תישאר ליד המחשב. קצת מאמץ והיא בכיור.

הבנת השימושים והצרכים


אחד הדברים הכי חשובים בארגון מחדש של חדר העבודה הוא לייצר תשתית שתעבוד בשבילי לאורך השנים. מה הכוונה? שאין סיכוי שבעתיד אני אקבל מכתב בדואר, כזה שאי אפשר לזרוק, ואני לא אדע איפה ל

אחסן אותו. יש רגישות מסוימת שצריך לדעת לעבוד איתה בסידור מסמכים, וצריכים לדעת לעשות את זה נכון. אחד הדברים שאני הכי אוהבת בשינויים כאלה, זה שאחרי שהכל מאורגן אחרת אתם לא מפחדים ממסמכים, אתם מבינים את השיטה, אתם יודעים, בקלות (!!!) מאיפה לשלוף כל מסמך שאתם צריכים גם אם הוא פתאום צריך לצאת בהפתעה (כן, זה מרגיז ממש כשהמכונה מפסיקה לעבוד, אבל זה אחרת כשאתם תוך דקה מוצאים את המספר של האחריות לתיקון ויודעים למי לפנות). כדי להבין את השיטה לעומק אני ממליצה לכם לעבור לכתבה שהכנתי לכם על "ארגון מסמכים" שנמצאת כאן באתר, כדי לשנות הרגלים שבתכלס? לא עבדו לכם עד היום…

עגלת הקניות שלכם0
אין לך מוצרים עדיין בעגלה
המשיכו בקניה